lördag, februari 26

Hemma från Bollnäs :)

Nu har jag kommit hem och bytt om till myskläder :)
Här kommer lite bilder på sakerna jag köpte och sånt ^^

                                                                Sorry, jag blev lite sne xp
                                                                        Haremsbyxor
                                                          Hello Kitty Tidning och smycken
                                                                         Smyckena.
                                        
                                                                            Babes ^^

                                                         Sist men inte minst, min pandatröja :D

Förlåt om alla bilder blev typ sne, ni får vända på huvet helt enkelt ;*
Tack Jenni för en fin helg. <3
Nu ska jag ner till familjen och vara lite social,
Puss,

3 kommentarer:

  1. du måste ta bort bilden på mej. jag såg mycckeet värre ut en kissie utan makeup! D: pll

    SvaraRadera
  2. den fösta när man ser mej ! :ss

    SvaraRadera