onsdag, mars 30

Mycket på en gång :s

Nu vart de mycket att skriva om och mycket bilder!
Jag skriver till bilderna :) De blir roligare att läsa då ;) hehe...

                               Här är från när jag var ute och fotade vårbilder typ, och IS :D






                           Här från de jag köpte på dollar store och karlsson :D Foppatofflor :)
                                                                           Strumpbyxor

Hårband

Kittygodis :)

Ännu mera Kittygodis / tuggummi och ett mobilsmycke som följde med :)

Kitty läppstiftgodis typ ? :)

Hårsnoddar

Gulligt block :)

Sist men inte minst, mascara, jättebillig och faktiskt jättebra!

Det blev många kategorier, men jaja , nån gång får man bomba med 15 bilder i ett inlägg tycker jag :)
Jag och mamma var in först på Max och åt, sen till Dollar och Karlsson, sen skulle mamma köpa mjölk på Lidl :)

IMORGON!
Imorn är jag ledig från skolan! Jag ska hälsa på min käraste Runemoskola!
Jag har gått på runemo från F-6, tänker aldrig överge den <3
kalla mig vad du vill, jag tycker inte de är något som helst fel med att besöka sin gamla skola :)

Det blev ett långt och bra inlägg idag, skriver nog imorgon också om dagen i Runemo :)

KRAMAR!!!

p.s Jag vet att bildtexterna hamnar lite tokigt ibland, men jag orkar inte fixa XD


2 kommentarer: