torsdag, april 21

HEMMA FRÅN RUNEMO

Här kommer några bilder från runemo idag :) Tyvärr kan jag inte lägga upp alla, för jag har inte tillstånd... men jaja :)
De kommer även lite andra bilder  på andra saker :)

Julia Ehn och Moa Backeby :)




Såg så hemsk ut på bilden så jag suddade över lite kan man säga :D


Egentligen ser jag hemsk ut på denhär oxå men orkar inte sudda massa, men ser man att jag va troll eller?




Julia, Moa och Christin var häxor, själv var jag troll ^^,

Här testade jag att lägga en gummibjörn i vatten och se vad som hände :D
 Före:



 Efter:

Den syns typ inte! den blev superstor och genomskinlig! äckligt....
tänk att de är det som händer med den i din mage...

 Var till Ekmans en dag och köpte ett 'Lip Balm' och...

...ett paket med lösnaglar som man får styla själv :D Hur kul som helst!
 Men jag orkade inte fota en närmare bild på förpackningen, men den är från korea :) uubergullig förpackning!...

Nä, nu ska jag äta, HEJDÅ GULLUNGAR <3
______________________________________________
slängde in en till grej :)

KÄRLEK        LYCKA          LÅNGT LIV





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar