onsdag, maj 4

JAG ÄR VERKLIGEN DÅLIG PÅ DET HÄR...

Ja, så sant så. Men jag har haft mycket med läxor b.l.a, och ny har jag precis skrivit klart en engelska berättelse, men aja, är trött i fingrarna...

MÅNDAGS
jag var med Alice och vi åkte ut på oförglömliga äventyr vi ^^ <3 Skoldagen var däremot lång och tråkig...

TISDAGS
ja, vad gjorde jag här?

ONSDAG, IDAG
Idag har jag varit i skolan, vi hade bild (♥) och tjejgrupp, najsnajs ! men tjejgruppen va inte precis tjejgrupp, de va typ tjej/killgrupp, för killarna hade me oss för Cane är i Polen, de är min brorsa också :) 
Sen åkte jag buss hem, duscha, och sen skrev jag... vet inte vad jag ska göra nu men,,, kanske en bild till min frågestund jag ska ha ikväll ^^ muhuhuh...
Nä, nu vet jag vad jag ska göra! Kolla på skor till skolavslutningen, för de jag egentligen ville ha, vart de nå knas med, så vi får se...


Nån som vet en bra skosida? ;s


Kollar nog in på typ brandos.se (det är ganska dyrt där:ss), typ ellos.se, och ööh, massa annat...
Vill ni rekomendera skor så tänk på att de ska passa till den hära klänningen,



me like.... <3


hata pollen :@@@


måste städa... fryser...


KRAM <3


3 kommentarer:

  1. Tips på skosidor:
    dinsko.se
    skohusetsverige.se
    skopunkten.se
    Nelly.com
    Chique.se

    Ja det var några tips :) lycka till med skojakten!
    Kram från Emma

    SvaraRadera
  2. Vet inte vad du gillar för sorts skor, men de här skulle kunna passa till den klänningen
    http://nelly.com/se/skor-kvinna/skor/festskor/nelly-shoes-427/patricia-427752-1/

    Om du ska ha stråhatten till så passar det i stilen

    SvaraRadera
  3. Eller de här kanske
    http://nelly.com/se/skor-kvinna/skor/vardagsskor/timeless-770/holmes-770065-12/

    SvaraRadera