söndag, september 25

MILEY CYRUS

Jag ska ge er lite fakta om min favoritartist, Miley Cyrus. Eftersom att jag tycker om henne sååå mke ! :)

Älskar hennes hår !!!! 

Så himla fin !


Fullständigt namn: Destiny Hope Miley Cyrus
Yrke: Skådespelare och sångare.
Övriga fakta: Hennes pappa är sångaren och skådespelaren Billy Ray Cyrus, och hennes mamma Leticia ''Tish'' Cyrus.Hon har två äldre halvbröder, Christopher Cody och Trace. Hon har också en äldre halvsyster som heter Brandy, en yngre bror Braison, och en yngre syster Noah, som också har följt Mileys spår som skådespelare.
Cyrus föräldrar döpte henne till Destiny Hope för de trodde at hon skulle göra stordåd, som hon också gjort genom sin uuunderbara musik och sitt skådespeleri! Namnet Miley, kom från att hennes pappa brukade kalla henne för ''Smiley'' när hon var liten!
I oktober 2010 skilde sig Tish och Billy Ray Cyrus tyvärr.

De var lite fakta om Miley som som jag föredrar alla att lyssna på !

men nu kom mina kusiner, så ska vara social med dem :))

PUSSS

1 kommentar:

  1. Hej! Lottar ut ett armband till en av personerna som lägger till mig på facebook, jätte enkelt kör du med =) http://www.facebook.com/profile.php?id=100002965137100

    SvaraRadera