torsdag, oktober 20

SAKER NI INTE VISSTE OM MIG

Förlåt för urdålig uppdatering, hahah, jag suger, jag vet :D men nu kommer iaf en grej som jag tänkt göra ett tag nu, skriva upp massa saker som ni inte visste om mig!

jag har alltid varit kort.
jag ääälskar godis!
tycker egentligen inte om gurka, men äter det ändå ?
jag har massor med ovanor, typ som att köpa för mycket grejer ;s
jag har ett tvångsbetéende att hacka tänder i olika melodier!
jag kan sjunga huuuur högt som helst, ensam!
jag är helt sjukt galen i Hannah Montana - avsnitten. 
jag mår bra när jag slår folk. ;)
jag är GALET dålig på matte.
jag darrar när jag pratar med vikarier, jag blir typ rädd ?
jag är liiiivrädd för halvöppna dörrar!
jag har tuttfobi, fråga inte, tack xxd
jag har en ''storesyrra'' som heter michelle, vi är inte biologiskt släkt,
men har umgåtts heela vårt liv.
jag tycker om en person som är två åt yngre än mig
jag vill ha ett seriöst förhållande när jag är mer vuxen, och inte ''va ihop'' med nån omogen fjant nu.
 jag vill bli smal, men har för dåligt självförtroende för att försöka
jag sätter på mig min mössa när jag blir ledsen eller har feber
jag hatar morötter
jag är urdålig på att åka slalom, åker bara för att njuta, typ.
jag blir lätt nertryckt och tar åt mig av vad folk säger
jag HATAR lila
jag älskar goudaost 
jag och en kompis har spelat in 12 avsnitt av töntnytt på youtube, hih 

jag ska visa er ett avsnitt, de nyaste!


 
aja, lägger in lite fler eftersom, jag kommer inte på fler ikväll :)

Imorgon efter skolan så drar jag till sundsvall över helgen, så syns inte förrän kanske på måndag :)

KRAAAAM <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar