lördag, december 3

VAKEN!!

ja, jag är vaken nu, sov väldigt länge, men de berodde på att jag kom hem 5 i morse och hade inte sovit alls ;)
jag har varit på nattinnebandy! med respektgruppen på skolan så har vi samlat in pengar till denhär turneringen för att kunna ha råd med en föreläsare som heter Shan Atci! en komiker, jag vet inte så mycket om honom, men jag får väl reda på de när han kommer :) den 27 januari tror jag..? jag stog iaf där och sålde b.l.a cupcakes, och så gjorde jag andra saker med :D jääättekul!


såhär ser han ut, frågor ? :) lämna en kommentar!
lite info, klicka här :)

nu sitter jag och tittar på Alice i Underlandet, väääldigt trött är jag. fast jag har sovit ii... 9 timmar! ;s
jaja, nu ska jag kolla maaassa bloggar och bara chilla, mamma och pappa kommer hem snart, jag är hemma med brushan :)

kraaam <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar