fredag, januari 6

HEADERTÄVLING?

Jag glömde säga att jag söker någon som kan göra en fin header till mig, så jag kan använda den till min nya design som kommer ;) men jag brukar alltid göra headern först, så är det någon som känner sig manade så får ni gärna använda bilderna i bloggen och för er som känner mig, bilderna på  facebook till att göra en snygg header till mig. :)
självklart kommer eran header upp på bloggen och en länkning till eran blogg, till och med så kommer jag skriva lite om eran blogg vad jag tyckte, och om jag känner er så skriver jag om er :).

skicka hit headers och länkar till eran blogg, och jag kommer titta in på allas bloggar :)
Ni har tills nästa FREDAG på er!
Min meljadress hittar ni på fliken, KONTAKTA. eller klicka här.

Finns bara en regel, använd inte eran logga på headern, den kommer upp i bloggen i ett eget inlägg.
Jobba på!
kraaaaam

1 kommentar:

  1. HejHej!
    Jag gör en header jag :) Jag tar nån bild som jag tycker du ser fin ut på ;) Men jag har ingen blogg som du kan länka till... :D

    SvaraRadera