fredag, januari 13

LIKE SOME MILEY-MUSIC MAN!

jaa, jag skrev just ett inlägg men så lagga de fast, så allt försvann, thatslife.
ikväll ere ju fredag, så jag myser med cola och chips, :)

IGÅR, förresten, så dansa jag zumba! de var jättejättekul! verkligen de rooligaste jag någonsin gjort! starkt rekomenderat!

nu tittar jag på inspelningen av TheVoiceSverige, hihh :)

JAG BLEV FÖRRESTEN RETWEETAD PÅ TWITTER AV MAGNUS UGGLA!!!


så häässa coolt! *stolt chey*
big HISS
alla mina kompisar följer mej på twitter!

BTW, på tal om ingenting, min lärare idag försökte vara lite cool ;)

elev skriker: Hallåå, kan du komma hit?!!

läraren svarar: kan du vänt.... eller jag menade, kan du CHILLA? 

HAHAHAH ,
schööön!

vissa lärare asså... 

*   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *
nu ska här fortsättas mysas!
(-. no makeup, no style .-)

kram








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar