lördag, februari 25

FRÅGESTUND!

så fråga på! hahah! ;)

11 kommentarer:

  1. har du blivit av med din oskuld?

    SvaraRadera
  2. Hur lång är du? :)

    SvaraRadera
  3. Har du någon kille? om inte när hade du ditt senaste förhållande? :D

    SvaraRadera
  4. tycker du om Miley virus?

    SvaraRadera
  5. varför heter du Dessie, det finns redan en känd bloggare som heter så hihihi! :D

    SvaraRadera
  6. dricker du mjölk?...........................

    SvaraRadera
  7. 04, 05, 05, 07... ojojoj, bara nån minut imellan! pyff, hahah! ;)

    börja använda blogg.se?
    köper du dina kläder?
    tysk?

    SvaraRadera
  8. Vilka är dina vänner?
    Och har du någon du person du inte tycker om alls?

    SvaraRadera
    Svar
    1. mina vänner är jenni, hon är min ända vän som jag faktiskt är bättre än mej! hon är så awesome, så smart och så mycket kungligare än jag! sen så tycker jag inte om min fröken karl, han har alltid stånd!

      Radera