måndag, februari 20

JÄTTEKUL ASSÅ...

aaaah.... så trött på att vara sjuk..
men, jag ska inte klaga, finns ju folk som har det sjukt mycket värre än jag..
jag menar, tänk på alla med cancer?
hemskt...

ikväll försöker jag göra så gott jag kan för att bli friskare, dricker vatten,
sover, vilar, myser!
när man mår lite bättre så är de alltid skönt att vara hemma från skolan lite ;) heheh ;))

JUSTE, jenni min lilla kompis har fått magsjuka! illa att vi lyckas vara sjuk två gånger (!) samtidigt! och jag lovar att vi absolut inte har planerat någonting! :D rätt så coolt, men jaja, vi får bara hälsa lyckoönskningar , -'krya på dej jenni!' <3


nu ska jag försöka komma på nått gott att äta! :)
idag har jag sammanlagt ätit en halv pannkaka, ett glas juice, lite vatten, oboy, och två små mackor ;) ganska bra gjort tycker jag! hihihihh

ni får två bilder på mig, även fast jag ser sjuk ut ;)



var tvungen att använda lite effekter, annars är jag blek och ögona hänger på määh


2 kommentarer:

  1. ucha å fyfan! nnu snart blir det mat för mej, haha! har bara druckit blåbärssoppa, vatten, cola och drickyoghurt sen kl 1 inatt då min helvetedag börja :(

    SvaraRadera