onsdag, februari 29

YOU'VE GOT IT



har du blivit av med din oskuld? - Anonym
svar: hhahaha, nej XD jag är bara 14!

Hur lång är du? :) - Anonym
svar: jag är ca 143 cm 'lång'

Har du någon kille? om inte när hade du ditt senaste förhållande? :D - Anonym
svar: nej, jag har ingen kille, aldrig haft något förhållande :) AND I'M PROUD OF IT!


tycker du om Miley virus? - Anonym
svar: nej, jag älskar bara miley cyrus

varför heter du Dessie, det finns redan en känd bloggare som heter så hihihi! :D - Anonym
svar: för att det är mitt namn ;)

dricker du mjölk?....................... - Anonym
svar: japp! laktosfri sådan

börja använda blogg.se? - Jenni
svar: nej!

köper du dina kläder? - Jenni
svar: lite här och var, men mest hm och ginatricot!

tysk? - Jenni
svar: nejnej

Vilka är dina vänner? Och har du någon person du inte tycker om alls? - Anonym
svar: haha, får den här frågan ofta av nån konstig anledning, men asså, de är inget jag kan bara svara på, bah; jag hatar den där och den där men den där älskar jag blahblahblah, lixom

varför vill du gå ner i vikt? du är smal :OO - Anonym
svar: därför att jag vill må bra med mig själv och kunna se mig i spegeln och vara nöjd!


de va allt, va konstiga frågor ni ställer?! hahah, aja, that's it!
sorrysorrysorry, har inte bloggat, har ingen ork forthemoment, asabasamycket att tänka på inför prao, knasigheter, men here i am bloggar igen! ska också ändra min design, och försöka fixa, men de blir lixom bara bajs av de i slutändan. äh, nu ska jag gör läxa och sånt, PUSS
JUSTE, RÖSTA PÅ ETT NUMMER:


stjärnan är bara för att den sista är min favorit, den kommer passa bäst till min nya design. ohyea

aja, tills vidare;






1 kommentar:

  1. Hej Elvira
    Du ska vara nöjd med dig själv!! :) Du är jättefin!
    Men gå in på den här bloggen åsså läser du inlägget med rubriken BE YOURSELF

    Kram

    SvaraRadera