lördag, maj 21

ÄR MED KOMPIS ^^

Nu är jag i bollnäs med min kompis, vi var ute och fotade lite, bilder kommer här nere...

Vill bara påminna er om att jag åker ner på begravning på tisdag till typ söndag, och kommer då inte blogga, kanske kan Jenni gästblogga... ;)

Är ganska trött nu, kanske ska vi kolla på film eller nåt sen ?  När vi har bäddat upp och sånt stuff,,

bilderna från foto...,, öh ,, 'stunden' ? ^^
mitt fejjs ^^

 viiidrig humla.....



 kajsa ;3
 
Haha, satt och ritade kinatecken på min vrist, sen vart de några på handleden, sen några hundtassar på andra vristen, sen ville Nadja ha en länk av tassar runt hennes vrist, och hennes namn på ryggen x)
Förresten betyder dehär tecknen 'Jag älskar dig', och de andra jag gjorde på handleden betydde 'vänskap' och 'kraft' :)
Nu ska vi lämna datan ett tag och mysa och titta på film kanske (!).
 Fast jag kommer somna, de är jag 100% säker på,,,

Kraamar och Pussar påer <3

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar