onsdag, maj 18

KANSKE BLOGG.SE...

Jag börjar bli lite trött på att allt krånglar på blogspot... Kanske ska byta till blogg.se. Tycker ni?
Har inte bloggat på läääänge, för att internet inte har funkat, och inte nog med de, jag kom inte in på bloggen med mitt rätta lösen! GAAH, börjar få nog...
Aja, nu är jag tillbaka och ska se om allt funkar nu, visar väl sig...

Eftersom jag inte bloggat sen typ förra Torsdagen så ska jag göra såhär;

ONSDAG:
Följde med Jenni hem en sväng, provade hennes OnePiece...

liiite stor kanske... ;3

FREDAG:
Kollade på Talang och hade Fredagsmys ^^, <3

LÖRDAG:
Mamma kom hem så jag va hemma och myste på kvällen.

SÖNDAG:
Minns inte...

MÅNDAG:
Följde med Alice hem ;)

TISDAG:
Jenni och jag ritade lite , dehär rita Jenni :)

Försök inte gå in på 3youh.blogspot.com... hon har bytt bloggnamn, och ska fixa bloggen, men sen!


ONSDAG/IDAG:
Vi hade foto på ElevensVal i skolan och jag och Jenni busade runt på byn ^^
Några bilder från dagen;




Asså, vi knäppte egentligen sjukt mycke mer, men dehär är de enda jag har hunnit redigera...

Nu ska jag plugga engelska, GOODBAJS <3

KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar