lördag, juli 30

ALBORGEN ? Ò.ó

Hejjj!
 Nu skriver jag igen. Har så många som jag borde vara med i sommar men som inte har blivit av, Isabella, JENNI , maja, jennifer.... säkert fler ! TA KONTAKT MED MIG!!!
 
Jaja, dagen ; vakna 8, kunde inte somna, hämtade datan och la mig med datan där. Kollade facebook, och nu vet jag inte vad som händer, lägger in ett inlägg nu och sen vid typ tolv så ska jag och tjejerna på cafét till Alborgen, förmodligen :) De är lite knepigt för de som ska skjutsa är de synn om, först ska de till söderhanm och hämta en moppe till en av flickorna ... och sen ska de skjutsa oss till gävle !! och efter typ 3-4 timmar så ska de skjutsa hem igen, ojojoj... 

De var allt om alborgen, nu om grillnatta i månags.
Jag åkte dit med Josefine och Therese, sen mötte jag Michelle där och hon hade Udo, rottisen, med sig.  Där köpte jag typ ingenting. Hann inte kolla i så många affärer innan ERIC SAADE skulle sjunga :) Har bara typ extremt suddiga bilder på han men har några videos... äh, jag såg han iaf :D


Nu ska jag surfa runt på lite andra ställen, kanske fick ni ett tråkigt inlägg, menmen, sån e jag ^^

krammm !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar