tisdag, juli 19

SUNSHINE!!!

Hejjsan :)

Solen skiner och alla är glada, hoppas jag iaf.. ;)
För nån dag sen var jag med mamma på byn och köpte lite mys till söndagskvällen , vattenmelon, HelloKitty-tidning och lite sånt :)
Igår kväll jobbade mamma natt, så jag var hemma med pappa själv. Vi köpte donats för att vi skulle ha lite mysigt ;)
Sen vakna jag i morse och åt frukost framför tv:n och sen jobbjobbjobb... men de kom inte så många på förmiddagen, bara 2 familjer varav 1 köpte varsin kaffe och bulle/kaka. 
Nu när jag är på cafét om dagarna så blir det webbcam bilder sålänge :)

BTW! Pappa ska köpa ny data till han och mamma, och då ska jag få deras laptop :))))) länngggtaasss!
(min egna tar det 30 minuter att starta för och den är oooootroligt seg när den väl är igång.)

Nu har jag skrivit mycket iaf. Ni får en ganska fantasilös Dagens sötis, en bild på Emma när hon va liten
 :)




Sååå söt !

kramkram <3




1 kommentar: