onsdag, september 7

RESPEEKT !

Yooo people! :D

Nu ska jag lägga in lite ny bilder ;)

Skriver till varje bild :)
haha! första bilden är när jag hade tonvis med enkronor och femmor, så jag bestämde mig att bygga en gubbe! :D

här var när vi var i mora och skulle egentligen till orsa björnpark, men de stängde redan 3, och vi kom dit klockan 1... så då hittade vi dethär gulliga lilla stället :) de låg uppe på ett jättehögt berg! helt underbar utsikt... 

världens godaste läsk! 

 ..........


den här tröjan fick alla i respektgruppen på skolan! den är sååå skön, sitter i den nu faktiskt :)
den har en jättefin dikt på framsidan, och så står det ''RESPEKTARE'' på baksidan :)



såja, nu ska jag ner och klippa topparna :)
syns snart nog! 
p.s! jg kmr KANSKE knäppa före/efter bilder på klippningen, bara för kul :)

kramkram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar