söndag, september 4

SORRY WILMA :D

Hejhej!

Wilma, du fattar min rubrik, ;) jo hon tyckte att jag uppdatera lite väl sällan och var trött på rubriken ;cool eller??? ;;)
Bestämde mig att göra ett litet inlägg nu, jag kommer komma igång när jag får min nya data. Vilket kanske tar några månader. Men jag försöker! Håll ut ! :D
Är hos Nadine och Michelle nu, har sovit här för jag orkade inte följa med och campa den här helgen också, men jag hade oturen att bli sjuk när jag kom hit... Fick extrem(!) huvudvärk, trodde allvarligt att det var migrän... Men nu är det mycket bättre efter att jag har knarkat alvedon och druckit några ton vatten ;)

Dehär var den enda bilden som jag hittade som jag kunde använda ;p men kossor är väl inte så dumma? ;)

Nu ska jag hitta på nåt annat kul. Få se vad det blir :)
Kramkram !

1 kommentar:

  1. Bra Elvira, fortsätt göra inlägg ;) <3 //Wilma :P

    SvaraRadera