lördag, november 19

ASSÅ ?!

de är svåååååårt för mig att hinna blogga, jag har nyss haft skiiiitviktigt matteprov och pluggat sönder till de, och så har min älskade lilla katt musse gått bort... han levde i 6 år, sen var det dags att säga hejdå. så jag har varit helt sjukt ledsen, det känns hemskt att säga,(!) men jag tror jag grina mer för han än för morfar? jag vet inte varför... försöker klara dehär nu! tufft verkligen, men jag försöker gå vidare.

nu har jag precis kommit hem från Wilma, har sovit där :) vi hade jättemysigt med spa typ, vi hade chokladansiktsmask, åt ananas och passionsfrukt, film (jag somna) och fotskrubb :) och sen vid 10, eller innan 10 så gick vi och titta på fulla fjortisar som var på tranan ;) hahah, förnedrande... förmodligen var de inte fulla utan spelade bara :) hahahah.....
bilden representerar min kväll, mjukisar!!

ikväll sitter jag framför tvn och myser ^__^ ska ta glass nu trorja... men jag försöker hinna blogga imorgon :)

BTW, måndag äre sport med jenni på elevensval, TAGGA!!!

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar