onsdag, november 16

:@

nu är jag riktigt arg, och samtidigt vill jag inte att någon ska känna sig träffad,
men jag kan få nåt fel när folk bara kommenterar för att reklamera sin egen blogg,
 jag blir besviken på det.
Alla som vill reklamera sin blogg, skriv nåt roligt så kanske
 jag tittar av intresse istället för att ni ber mig, och de känns väl bättre för er ?
Inte vill man ha massa läsare som man ''tvingat'' dit?

visst, man kan be folk att besöka ens blogg, men inte såna som man aldrig har träffat eller känner?

DISS
-.-

4 kommentarer:

  1. hej, kolla min blog. översätte från finska från goolge så det kan se konstiga uthihi. bra blogg :)

    SvaraRadera
  2. Etkö näe, mitä se on mies tai minä kääntää sinulle! :@

    SvaraRadera
  3. KOLLA MIN BLOGG, VÄLDIGT BRA, LOVAR
    KOLLA MIN BLOGG, VÄLDIGT BRA, LOVAR
    <3

    SvaraRadera